چه کسی نمی خواهد جوان تر و زیباتر به نظر برسد؟ با کمک مواد طبیعی مانند آووکادو، عسل و سایر ماسک‌های صورت، می‌توانید بدون هزینه یا نیاز به جراحی، صورت خود را لیفت کنید. در این پست وبلاگ بدانید که این مواد طبیعی چه چیزی را ارائه می دهند.

چگونه از شر حلقه های تاریک خلاص شویم

اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر سیاهی های مزاحم هستید، به آشپزخانه خود نگاه نکنید! در اینجا چند روش کاملا طبیعی برای روشن کردن پوست زیر چشم آورده شده است:

1. خیار فقط برای سالاد نیست! برش های خیار را روی چشمان خود قرار دهید و حدود 15 دقیقه استراحت کنید. دمای خنک به کاهش تورم کمک می کند و ویتامین C پوست را روشن می کند.

2. چای کیسه ای راه عالی دیگری برای مبارزه با سیاهی دور چشم است. چای کیسه ای استفاده شده (خنک شده) را روی چشمان خود قرار دهید و حدود 10 دقیقه استراحت کنید. کافئین موجود در چای به انقباض عروق خونی و کاهش التهاب کمک می کند.

3. سیب زمینی یکی از بهترین سفید کننده های طبیعت است. به سادگی یک سیب زمینی خام را رنده کرده و روی ناحیه آسیب دیده بمالید. بگذارید حدود 10 دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید.

4. عسل خام یک عامل ضد باکتری طبیعی است که می تواند به روشن شدن پوست زیر چشم نیز کمک کند. مقدار کمی را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

5. روغن بادام سرشار از ویتامین E است که به تغذیه و احیای پوست کمک می کند.

راه هایی برای شفاف و هیدراته نگه داشتن پوست

یکی از بهترین راه ها برای شفافیت و هیدراته نگه داشتن پوست، استفاده از محصولات طبیعی است. بسیاری از مواد طبیعی عالی وجود دارند که می توانند به بهبود ظاهر پوست شما کمک کنند. برخی از بهترین ها عبارتند از:

روغن نارگیل: روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی عالی است. می تواند به هیدراته نگه داشتن پوست شما کمک کند و همچنین به کاهش ظاهر چین و چروک کمک کند.

کره شی: کره شی یکی دیگر از مرطوب‌کننده‌های طبیعی عالی است. این می تواند به محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید و همچنین به کاهش علائم کشش کمک کند.

روغن جوجوبا: روغن جوجوبا یک نرم کننده طبیعی عالی است. می تواند به نرم شدن پوست شما کمک کند و همچنین به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می کند.

ایده های ماسک صورت

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای لیفت صورت، استفاده از ماسک صورت است. انواع مختلفی از ماسک ها در بازار موجود است، بنابراین پیدا کردن ماسک مناسب برای نوع پوست شما مشکلی ایجاد نمی کند. اگر پوست چرب دارید، به دنبال ماسکی باشید که حاوی خاک رس یا زغال است، زیرا این مواد به جذب چربی اضافی کمک می کنند. برای پوست های خشک، یک ماسک آبرسان با موادی مانند کره شی یا گلیسیرین انتخاب کنید. و برای پوست های حساس، ماسک ملایمی را انتخاب کنید که با مواد طبیعی ساخته شده است.

هنگامی که ماسک صورت مناسب را پیدا کردید، آن را روی پوست تمیز و خشک بمالید و بگذارید برای مدت زمانی که سازنده توصیه کرده روی پوست بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید و روال معمول مراقبت از پوست خود را دنبال کنید. بسته به نیاز پوست می توانید هفته ای یک یا دو بار از ماسک صورت استفاده کنید.

خب! حالا شما مالک آن هستید! چند نکته ساده برای کمک به لیفت صورت متحول کننده با استفاده از روش های طبیعی. ماسک های مختلف صورت را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کنند. پوست شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد!

از شر چین و چروک خلاص شوید

وقتی نوبت به خلاص شدن از شر چین و چروک می رسد، راه های طبیعی مختلفی وجود دارد که می توانید برای انجام این کار اقدام کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای شروع، بهبود رژیم غذایی و اطمینان از دریافت کافی ویتامین‌ها و مواد معدنی است. یکی دیگر از راه های عالی برای خلاص شدن از شر چین و چروک، استفاده از روغن ها و کرم های طبیعی روی پوست است.

روغن‌ها و کرم‌های مختلف زیادی وجود دارد، اما برخی از بهترین‌ها برای از بین بردن چین و چروک‌ها عبارتند از: روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام. همچنین می توانید از مخلوط این روغن ها با هم استفاده کنید. کافی است آن ها را روی پوست خود بمالید و هر روز چند دقیقه ماساژ دهید.

یکی دیگر از راه های طبیعی عالی برای خلاص شدن از شر چین و چروک استفاده از ماسک لیفت صورت است. دستور العمل های مختلفی وجود دارد، اما یکی از ساده ترین آنها این است که مقدار مساوی عسل و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند و سپس آن را بشویید.

در نهایت، یکی دیگر از راه های طبیعی عالی برای خلاص شدن از شر چین و چروک، استفاده از کرم رتینول است. رتینول نوعی ویتامین A است که نشان داده شده است در کاهش ظاهر خطوط ریز بسیار موثر است.

روتین ماساژ بدن برای پوستی بی عیب و نقص

ماساژ منظم بدن فواید متعددی دارد، از جمله بهبود گردش خون، کاهش سطح استرس و افزایش انعطاف پذیری. اما آیا می دانستید که ماساژ بدن می تواند به پوست شما نیز کمک کند؟

هنگامی که پوست را با ماساژ تحریک می کنید، به افزایش جریان خون و تولید کلاژن و الاستین کمک می کند. این می تواند منجر به پوستی سفت تر و شاداب تر شود که درخشندگی سالمی دارد. علاوه بر این، ماساژ منظم می تواند به کاهش ظاهر سلولیت کمک کند.

برای اینکه بیشترین بهره را از ماساژ بدن برای پوستی بی عیب و نقص داشته باشید، با لایه برداری کل بدن خود با یک قند شروع کنید.