در حالی که ما زمان زیادی را در خانه برای تکمیل روتین مراقبت از پوست "در خانه" خود داشته ایم، هنوز نیاز به توجه حرفه ای وجود دارد. رژیم روزانه پوست شما نباید جایگزین درمان در کلینیک شود، بلکه باید همراه با مراقبت های ارائه شده توسط زیبایی شناس حرفه ای شما باشد. ما توضیح خواهیم داد که چرا باید به طور مرتب  فیشال های حرفه ای انجام دهید!

 

مانند همه صنایع، متخصصان آموزش دیده دانش و خدماتی را به شما ارائه می دهند که نمی توانید از طریق درمان DIY در خانه به آنها دست پیدا کنید. بنابراین، این مزایایی که انجام یک فیشال صورت می تواند داشته باشد چیست؟ لیست بی پایان است! اما در اینجا فقط چند مورد از مزایای اصلی که توسط مشتریان ما تجربه شده است:

 

1. لایه برداری عالی
بله، لایه بردارهای زیادی برای استفاده در خانه وجود دارد، با این حال، این لایه برداری با سطح لایه برداری صورت که در کلینیک انجام می شود، قابل مقایسه نیست. فیشال‌های حرفه‌ای می‌توانند لایه اول پوست را بهتر از بین ببرند و در عین حال یک لایه سالم و درخشان زیر آن نمایان شوند. هنگام تلاش برای لایه برداری از جزئیات کوچکی مانند تکنیک هایی که باید استفاده کنید، میزان فشار و تعداد دفعات لایه برداری می تواند دشوار باشد. شما می توانید امتحان کنید و حدس بزنید که پوست شما به چه چیزی نیاز دارد، اما یک متخصص زیبایی می تواند یک درمان لایه برداری منحصر به فرد برای نوع پوست شما ارائه دهد.

 

2. استرس و تنش را کاهش
می دهد چه کسی دوست ندارد آرام بنشیند و از شخص دیگری درمان 5 ستاره دریافت کند؟ به خود استراحت دهید و کار سخت را به حرفه ای ها بسپارید، بالاخره این کار ماست! جدا از فواید آرامش بخش آشکار ماساژ صورت، ماساژ باعث افزایش جریان خون و افزایش گردش خون نیز می شود. بهبود گردش خون باعث رشد سلول های جدید پوست و تولید کلاژن می شود. برای خودمراقبتی وقت بگذارید و اولین آرایش آرامش بخش خود را امروز  انجام دهید!

 

3. درمان مشکلات پوستی
چه آکنه، رنگدانه، خطوط ریز یا منافذ مسدود شده باشد، یک درمان حرفه ای صورت وجود دارد که می تواند نگرانی شما را درمان کند. تلاش برای فشردن یک جوش یا برداشتن یک جوش سرسیاه می تواند منجر به زخم یا حتی مشکلاتی بیشتر از آنچه که با آن شروع کرده اید، شود، بنابراین مراجعه به یک متخصص زیبایی برای یک صورت معمولی برای جلوگیری از این مشکلات پوستی ضروری تر است.

 

4. افزایش توانایی های جذب
این مزیتی است که اکثر مردم به آن فکر نمی کنند! محصولات مراقبت از پوست بی فایده هستند اگر پوست شما آنها را جذب نمی کند و زمانی که زمان و هزینه زیادی را به روال مراقبت از پوست در خانه خود اختصاص می دهید، می خواهید مطمئن شوید که واقعاً از مزایای آن برخوردار هستید. یکی از دلایل رایجی که باعث می شود پوست شما محصولات را جذب نکند، این است که سطح آن بسیار ناهموار است که مواد فعال قادر به نفوذ موثر در لایه های پوست شما نیستند. گرفتن یک صورت حرفه ای منظم در کلینیک زیبایی دکتر مستوفی تضمین می کند که پوست شما در شرایط نهایی برای جذب محصولات مراقبت از پوست روزانه شما قرار دارد.